Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2008 20:38 - за мъжката половина на човечеството
Автор: hara73 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 965 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.07.2008 09:55


  Нещо им става на мъжете ,около мен напоследаък .Еден приятел ми каза странно нещо сте това жените ,никога не знаете какво искате .Да може и така да е но ВИЕ ,скъпи мъже знаете ли всъшност какво искате ? Добре ние сме емоционални ,еманципирани ,скиснали ,доста често ,сърдити ,още по-често ,изморени от ежедневните ,задължения и проблеми и още и още ....................до безкрай
Но всъшност ,знаем какво искаме ?
      Искаме нормално човешко общуване ,разбиране ,съчувствие ,докосване ,прегръдка ,целувка ,приятно усещане ,положителни емоций.И някой от нас ,които са се научили къде се намират тези плодове ,просто отиват в градината ,протягат ръка и си откъсват онова което им е необходимо . Останалите гладуват и съответно са ,скиснали ,мрънкащи ...........изобщо такива каквито не харесвате .
Знем ,че сте различни и трудно ни разбирате .Говорим ,за едни и същи неща ,общуваме говорим и пишем на един и същ език а все не се разбираме
Някаде по пътя ни един към друг все  се разминаваме .Защо ли ?
Не че вината е изцяло ваша и ние не сме идеални ,но се опитваме да застане понякога и от другата страна на барикадата ,трудно е наистина с толкова много сълзи ,емоций и думи ,но опитайте и ВИЕ ,все пак никой не е идеален ,дори понякога тайничко (или не чак толкова тайничко ) да си мисли ,че такъв.
За всяка грешка ими и причина има и прошка . Глупак е онзи който си мисли че никога не греши ,както и този който повтаря грешките си.
Скъпи господа ,ние Ви приемаме такива каквито сте с вашите положителни и отрицателни черти ,с добродетелите ви и недостатаците ,хубавото и грозното ,лошото и доброто и колкото и да ни се иска ,дори и не правим опити да Ви променяме .Направете го ако можете и ВИЕ и не ни съдете толкоз строго . Ние сме обикновенното социално зло ,без което не можете .Имаме нужда от  ВАС точно толкова ,колкото и Вие от нас . Това е абсолютното равенство няма ,занак за по голямо или по малко .
В това равенство всички сме еднакви ,всички сме голи под дрехите ,всички страдаме ,обичаме радваме се ,раздаваме се ,даваме и полуаваме ...............раждаме се и умираме. ..............и равенството сатава кръговрат. Нищо не е вечно .Нещата са толкова сложни или толкова прости колкото си ги направим всичко зависи от нас ,от двете числа стоящи от двете страни на знака равенство . Ако имате представа кокво ни е странното ,помогнете и ни кажете но това ,че сме различни не означава че сме странни .
Бях ,много малка когато баща ми говореше с мен и се опита да ми нарисува с думи света и хората в него ,опита се да ми даде рецепта за това как по -лесно да приемам нещата .
Майка ми имаше невероятно красива цветна градина и той ми каза .........."  виж сине ,граднината на майка си ,красива е нали .
-Да тате отговарях му аз .
-Какво ти харесва в нея ?
- Ами цветята ,толкова са много..Красиви ,с различен цвят , с хубав аромат ,зелени са ,като вляза в нея не ми се иска да излизам.
-Така е казваше ,баща ми .Градината ти харесва ,защото в нея има всякакви цветя ,червен ,жълти ,розови ,оражеви и всичките са различне по форма ,цвят и аромат.Затова ти харесва защото всяко цвете в нея е единственно ,различно и неповторимо .
Приеми света ,като цветната градина не мама ,а хората в него ,като цветята в нея.Ще има и бодили ,те са като лошите хора,но ти не можеш да ги промениш ,просто можеш само да очакваш да те ободат и да те заболи .Научи се да приемаш хората такива каквито са и недей да ги съдиш,ако можеш .Само  Господ има това право .
Така че ,скъпи мъже не ни слагйте етикет странни и негодни за употреба ,а ако имате някаква идея къде грешим ,просто я споделете .Ние ще преценим ,дали имате право и ако е така ,ще се опитаме да се променим.......... 



Тагове:   Мъжката,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hara73
Категория: Лични дневници
Прочетен: 637237
Постинги: 145
Коментари: 2479
Гласове: 11710
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930