Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2009 19:44 - Как се купуват гласове?
Автор: hara73 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4514 Коментари: 23 Гласове:
0

Последна промяна: 05.06.2009 19:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Неделя сутрин е. Точно защото е неделя и точно защото мога да спя до 10 ако искам, точно за това, някой се облегнал на звънеца ми с цялата си тежест и не спира да звъни. Няма начин, скачай. Опитвам се, да отворя очи и пътьом до външната врата. забърсвам мокетената пътека на коридора, фраснах си някъде крака и то точно в кокалчето, там дето най-много боли и със злоба и стиснати зъби отключвам вратата и я отварям със замах. Дано. причинителя на прекрасното ми събуждане, да се е облегнал и на нея, че да се изсипе с цялата си тежест в краката ми. Да, да, ама не . Отварям и срещу мен разтеглена в 36 каратова усмивка се зъби съседката. Рядко има човек към, който да изпитвам антипатия, но към тази женица, имам точно такова неприятно усещане. Устата и никога не спира, фъфли и плюе в очите ти, ако си по близичко и по таз причина отстъпвам две крачки назад.
-А, Криси спиш ли чеденце? Гледа, ме кака Софка над роговата рамка на  дебелите си очила. Ма, как може, 7: 15 е вече мойто момиче. Ставай, че ша си проспиш младините ей. От сън спомени нема. Докато ти спиш хората и пари направиха вече, нищо че е неделя ей.
-Аха, браво на тях. Успявам да промърморя и аз самата съм учудена, от къде намерих таз смелост да пророня и дума. Кат я знам, каква е наглостина и как говри, скоро няма да помириша пак на възглавница и за това питам...
-Ти по какъв въпрос како Софке???
-Ми на, реших с майка ти да ви поканя на кафе, че отдавна не съм я виждала и нея, пък и теб. Съседи сме требе да се уважаваме. Нещо бледичка ми се виждаш, да не си болна или се преуморяваш в работата, чеде?
-А нищо ми няма, добре съм си но съм много ангажирана и няма да мога да се възползвам от поканата ти . Благодаря ти, друг път.
-Е , айде сега ставай и идвай, чакам те.
Аха, чакай малко ...ще има да чакаш. Тръшавам вратата, зад гърба й, с лек финес, тътря крака по коридора и гушвам възглавица. Потъвам отново в блажените прегръдки на Морфей. Да, да ама не ...мойто момиче. Дали съм била в неговата прегръдка има няма и пловин саат и те ти пак, звънеца. Някой пак се е залепил за него. Не обичам да използувам нецензурни изрази, не ми е в природата изобщо, но тоз път на ум изръсих няколко. Пак същото упражнение, този път беше потърпевшо кокалчето на останалия читав крак и пак със замах отварям, с надеждата злосторника да се стовари в краката ми ...но не би. Кака Софка, в цялата си прелест и блясък на изкуствените си зъби, пак пред мен. Е нямат карй чудесата неделя сутрин, простете кошмарите исках да кажа.

-Криси, ма ти още ли спиш бе чеде? А аз те чакам, от половин час. Не те дочаках и дойдох с каната с кафето, при теб ша го пием. Да не те разкарвам до нас, че нещо важно имам да ти казвам.  И кафето от онова убавото, дето го рекламират по телевизията, дето на мацката  и се разфърчват ролките от главата кат, отпие.
Гледам я и се чудя, Господ що не слиза да си събира версийте, ми ей от такива като таз карикатура, на женския образ. Нямаше начин, предадох крепостта, моят дом сиреч. Каката Софка направо премина като валяк, през и без това пострадалите ми краката и са  настани в хола на масичката без да ма пита. Искам не искам, донесох две баки за кафе и се настаних срещу нея. Тя на фотьойла аз на табуретката.
Отпивам от прехваленото кафе и а да се задавя от изненада от неприятния вкус, който се настани в устната ми кухина, ама преглътнах и оцелях.
-Слушай Криси, няма да ти губя времето чеде, и ще я карам направо. Избори наближават моето момиче. Нали знаеш, че аз съм политически ангажирана и защото си интелигентна, реших при теб да дойда знам, че ще ме разбереш, пък и на майка си ша кажиш и тя да гласува.
Ще ви  кажа за кой номер, да гласувте!
-Моооля???  Гледам я аз и не вярвам на ушите си, както казва професор Вучков. Ти добре ли си бе жена ???
-Криси недей така чеде, по 10 лв. ще ви броя и на теб и на майка ти, дажи и на баща ти ако искаш. Вече се събудих тотално и щото съм добро същество ...само и посочих вратата. Тя ме погледна сърдито, пък поклати  заканително глава, затътри  се към вратата и само промърмори.
-Ти му даваш хляб да яде, пък то го рита, неблагодарни хора ей...ма ти ша видиш, кат дойдем на власт...

 




Гласувай:
0



1. kentoff - Тва истина ли е или худ. измислица?
05.06.2009 19:51
Цената отдавна е 200 кинтаза глас за циганите в Пловдив.
И за гласуването ли ще ни цакат?
цитирай
2. hara73 - това е история от
05.06.2009 19:54
миналите избори за общински съветници, не знам как вървят цените сега, но моя глас не се продава. Има обаче и купувачи и продавачи на гласове, всичко зависи от търсенето и предлагането на родния пазар...
цитирай
3. dorichela - И на мен една госпожица искаше да ми ...
05.06.2009 20:16
И на мен една госпожица искаше да ми купи гласа и чак ми се разсърди като й отказах.... Аман от такива.. продават си държавата за жълти стотинки и после реват. Ами аз затова имам право на глас и никой не може да ми каже как да го използвам и за кой. Ако бях на теб... бабата щеше да постада! :)
цитирай
4. hara73 - Хората са водили войни за това
05.06.2009 20:20
право на глас, защото са вярвали, че с него могат да променят съдбата си. В последно време всички са ми еднакво черни, но правото ми на глас не се продва...или ще реша да гласувам за някого, пък бил той и дърво, че да има после от кого да се оплаквам, ако спечели или просто ще пусна празен плик...
цитирай
5. krotalka - Аз пък си бях наумила да обявя моя глас на търг,
05.06.2009 20:25
която партия брои най-много, да добещая за нея да гласувам...Развалиха ми бизнеса с тоя закон за продажбата на гласове...
цитирай
6. hara73 - Има още надежди за бизнеса ти , Кроти
05.06.2009 20:29
ако искаш ще те запзная с моята кака Софка, тя е политически ангажирана личност и ще те ориентира в офертите, нищо че са незаконни ...
цитирай
7. gothic - Има тук
05.06.2009 20:32
един дРът вампир, активист на БСП, който покрай всеки избор ми продънва ушите. Обаче на кой ли му дреме....
цитирай
8. hara73 - gothic
05.06.2009 20:38
правилно, все едно че не съществуват, възможно най-добрата реакция за такива индивиди...
цитирай
9. flyco - =
05.06.2009 20:55
Тази случка не е типична за купуването на гласове. Тези, които наистина са решили да постигнат резултат с купуване на гласове плащат големи пари, но държат строга отчетност преди да ги дадат. Знае се точната сума и парите се раздават йерархично: на тартора, той на "офицерите", а те на главите на групите /най-често родови, но може и по друг принцип, важно е да е затворена общност/. Сметката е ясна , както и резултата. Половината от парите са за тартора и организацията, при "гласоподавателите" отиват не повече от 20-30%. Половината предварително, другата половина след като е ясен резултата. Ако се получи издънка тартора остава без пари и следва бой, но издънки няма да има.
Купуването и продаването на гласове, мили деца, е престъпление! Бъдете добрички и не си продавайте гласовете, въпреки, че едва ли някой ще дойде с десетина лева да ви ги купува.
цитирай
10. boristodorov56 - Я, кроталка се появи!
05.06.2009 22:37
Вече си мислех,
че е зарязала блог.бг.
цитирай
11. malkiatprintz - Да ми звънне в 7. 15 и то с такова пр...
05.06.2009 22:52
Да ми звънне в 7.15 и то с такова предложение, ще фъфли още повече!
цитирай
12. fr0 - ти го пускаш в селото, той кмет иска ...
06.06.2009 09:50
ти го пускаш в селото, той кмет иска да става hahahaha :D
цитирай
13. hara73 - flico
06.06.2009 11:33
...да знаем, че е престъпление, но съществува и много ми харесва това клипче, което ни уведумява, че купуването и продаването на гласове е престъпление, но дали престъпниците го чуват и виждат. Колкото до моя милост, гласа ми определенно не е за продан, но ако тази моя съседка, отиде при някоя пенсинерка, за нея и 10лв. са си пари и що да не си продаде гласа ..
цитирай
14. goran - Леле, мале
06.06.2009 11:47
Прави са хората като казват, че реалността е по-невероятна от всяка измислица.

Криси,
А ти си невероятна!
Наистина незнам как си успяла да не изхврърлиш бабка през вратата при второто позвъняване.
цитирай
15. hara73 - boristodorov56
06.06.2009 11:49
аз лично много се радвам, че тя се появи :-)
цитирай
16. hara73 - makiatprinz
06.06.2009 11:50
е това е типично мъжка реакция, но с това нещата няма да се променят...Хубав ден и не вземай нещата толкова навътре :-)))
цитирай
17. hara73 - fr0
06.06.2009 11:52
има и такива екземпляри, водени от девиза с нахалство към прогрес ...:-)
цитирай
18. hara73 - goran
06.06.2009 11:56
да това, което може да ти си случи в реалния живот, трудно може да се измисли и от мозъка и на най-големия фантазьор. А колкото до търпението и аз сега се чудя, явно съм била полубудна след, като съм реагирала толкова спокойно :-))) Приятен ден от мен и много :-)))
цитирай
19. goran - Хайде сега - "полубудна" - признай си, че си добър човек и от това само си патиш!
06.06.2009 13:25
Слънчеви и приятни почивни дни:-)
цитирай
20. hara73 - хвана ме ...
06.06.2009 13:32
признавам си :-))) но колкото и да съм добричка, не се оставям да ме водят за носа и като ме настъпят по мазола и аз показвам зъбки :-))) не само за да се усмихвам :-))) Хубави и за теб да бъдът слънчивите дни :-)
цитирай
21. thedarkangel1977 - ahahehahahahehhaha ех, тия п...
06.06.2009 14:24
ahahehahahahehhaha
ех,тия пенсионери бе...
цитирай
22. hara73 - пенсионерка,
06.06.2009 14:44
но е инициативна жената и е политически ангажирана. Но има и друг вид пенсионери, дето по цял ден са на полето, на тази жега, защото не им се седи у дома и да опрвят със съседките клюките и да бистрят политиката, като моята съседка кака Софка :-)
цитирай
23. kobata - Как се купуват гласове?
06.06.2009 19:48
С пари!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hara73
Категория: Лични дневници
Прочетен: 637170
Постинги: 145
Коментари: 2479
Гласове: 11710
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930