Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2009 13:06 - Проклятието..."Майстор да ти влезе в къщата, дано "
Автор: hara73 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3427 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 26.01.2009 17:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                    продължение
Поспорихме с майстора, но цената си остана същата. Сега дилемата беше , да чакам две седмици за да минат техниците на продавача и да се възползвам от гаранцията или да се доверя на "майсторите " срещу мен . Не можех, да чакам и сгреших. Няма да изпадам в подробноти и да обяснявам на дълго и широко ,как точно си свършиха работата и как беше запушена мивката , докато почистваха бойлера от отложилата се тиня вътре в него. След обяда, мисията им беше изпълнена благополучно , инструктираха ме да наблюдавам , червената стрелка за температурата и ако нещо не върви както трябва да им звънна ,незабавно. Речено сторено , разделихме се по живо, по-здраво и аз се благослових мисленно , повече да не ми се случи да ги търся . Да ама не , чакаше ме изненада . След около три часа , позабравила вече за случката занимавам се някакви ежедневни дреболий и около мен цари тишина и спокойствие . В един прекрасен момент,се чува някакъв трсък и след това страшно съскане и някакъв невероятен шум от ... течаща вода . Стряскам се, в първия момент и в следващия тичам към банята , отварям вратата с трясъки и какво виждат очите ми ....Представям си как съм изглеждала отстрани, с отворено уста и невярващи очи, широко отворени и опитващи се да асимилират онова което виждат . Сън или реалност , но положението е следното ...меката връзка се е разкачила по някакъв начин, и виси жално в празното пространство , горещата вода шурти със съскане и вече прелива към коридора , червената лампичка продължава да работи, а това означава че водата и тока има вероятност да се сблъскат в следващия момент и да стане ... абе по-добре да не го мисля.  Мисля да, протегна ръка и да изключа електичеството но не може . Горещата вода пръска и  температурата не е приятна за човешката кожа . Сещам се обаче ,че по-добре да го изключа от шалтера и това и правя . Докато се върна , водата вече преливаше в коридора ...Помолих един съсед да спре водата от спирателния кран , а приятелките ми вече събираха водата. Звъня на майсторите ,но вече съм бясна . Телефона звънни ...но отсреща майстора не вдига . Затварям и пробвам след малко ...този път усилията ми се увенчават с усепх.
-Ало , кое е ??? По- добре, да не беше питал.
-Една злопулучна ваша клиентка , отговарям му аз . Елате да видите ,резултата от ремонта на бойлера.
-Защо , какво толкоз е станало .
-Ми , елате и ще видите , наводнихме се с вряла вода и добре ,че не изгърмяхме .
-И какво, сега ли искате да дойде , шест часа минава .
-Да сега ,веднага искам ,да дойдете и да видите ,какво точно става и защо става така ,че в момента съседа под мен е готов да ме линчува , да не говорим за хората около мен дето ходят по бледи от призраци,че се бяха изплашили ,че още малко и аха, да се преселим екипно на оня свят.
-Е сигурно малко преувеличавате ,нали сте жена ,но щом настоявате ще дойда ,след около половин час ,за да видя какво е положението ,не се притеснявайте . Затворих телефона ,щото ако бях го оставила отворен ,щеще да чуе онова което изричах в яда си и хич , ама хич нямаше да му хареса.
След час идва ,цъка продължително с език , оглежда ситуацията с окото на експерт, пуска няколко дълги по адрес на производителя и на продавача на злопулучната  връзка , която дала откат и разбираш ли той нищо не виновен човечеца , невинен като момина сълза , пък аз такъв тона да му държа ,може ли такова нещо . Я да се засрамя . Да ама не ,не се засрамвам , ами като връх на всичко отварям още по-голяма уста . Спорим ,кой е майстора той или аз и накрая се разбираме , на сутринта да дойде и да се оправи бакията .

Ден трети : трагикомедията излиза от комичната част и следва само трагична, за моя милост. Но пак има и комична , щото има край, все пак .
Рано сутринта съм дошала и чакам великите "майстори " да си довършат работата .Идват , разглобяват ,сглобяват слагат и пускат още няколко дълги и след като са приключили ,ме уведомяват учитиво че всичко е наред и им дължа още 20 кинта за нова част. Избеснях вътрешно , но стиснах зъби и като последния бълък им платих още 20лв. със затаената надежда ,че повече никога няма да ги видя .
Да ама не , за пореден път. След обяда ,поглеждам час по-час техническото чудо , което е станало още по голямо чудо на техниката след двата ремонта и установявам ,че нещо май не е в ред. Звъня пак на мойте хора и след два часа идват . След още два часа ,застават срещу мен и двамата и  най-тържественно по разбирача ми съобщава новината  .
-Вижти, са госпожо , няма какво повече да ви лъжем и да ви губим времето ,положението е сериозно ,ми моя съвет е най-добре да си купите нов бойлер ,ако искате ние ще ви го монтираме.
-Моляяя, не скривам възмущението си аз. Не очаквах това точно , да чуя от вас .Вие бъзикате ли се нещо с мен или какво ?
Не, не се бъзикаме , говоря съвсем сериозно и двамата тръгват да излизат .
-Ми мноого добре момчета , благодаря ви много за оказаната помощ ,свършихте перфектна работа , но вижте поне си вземете ,непотребните нови части на този за нищо не ставаш бойлер и ми върнете парите, поне за тях.
-Като искаш , свали си ги и да ти стоят на склад ,  като се развали новия ще си ги ползваш, отговаря ми умно "майстора " и ми тръшва вратата под носа . Няма смисъл да обяснявам ,колко мисли и колко обивнения ми минаха през глават и към майсторите и към моята собствена особа и глупостта ми . Но да не изпадам  в подробности ,че вече и без това достатъчно отегчих някои хора .
Извода за мен самата . Дори и да трябва да чакам и да звънна по 5 пъти дневно, на продавача с гаранцията направи го . Ако вече съм сглупила и съм потърсила друг техник, довери се на наистина доказан майстор, а не на самозванец . И още един куп изводи си направих от случая , включително че и от гаранция голяма полза няма, както и от майстори ,но ако нещо такова се повреди и не струва един куп пари , най-добре си купи ново. Ето, за това бях платила на мойте майстори, за да ми дадът този мъдър съвет . Струваше ми само 120лв. и кълбо потрошени нерви и излишни отрицателни емоций... Така че ,ето ви безплатен съвет , за който аз си платих ...
Това между другото е 99 %  случей от реалния  живот  и 1 % авторско доукрасяване ,така че внимавайте може и на вас да се случи. Внимавйте , да не настипите някого по мазола, че да ви прокълне ,с гореспоменатата клетва .


Тагове:   майстор,   ДАНО,


Гласувай:
0



1. gothic - Я ти не бих рекла "майсторе...
26.01.2009 13:25
Я ти не бих рекла "майсторе", ама като ти не знам името...е това е положението за жалост.
цитирай
2. reffina - До като четях постинга ти, все си ...
26.01.2009 13:37
До като четях постинга ти, все си виках " Де, бе Ренка, не се смей на неин гръб, тя ти е приятелче....ей момиче и на теб ще ти се случи, да знаеш...." и така, от този сорт....Е, да , но не помогна, посмях се, да знаеш.
Не ми се сърди.....
Просто си спомних за едно нещо....
Прибрах се в Плевен, за две дни преди около пет години беше...
Пастрокът ми, както се полага извади ракийката и се започна...
На пияни глави се огледахме в стената на хола и решихме.....портал ще правим, беше тогава модерно .
На другият ден, вместо да пием по един айрян , да ни мине махмурлука и да забравим за тази идея, взехме че викнахме комшията с ....хилтито...
И се почна ремонта...
Две години го правихме :)))))
На теб са ти дошли в къщата, мила.....а нашият майстор у нас си е .....
цитирай
3. gothic - reffina, и аз имах такова прежив...
26.01.2009 13:42
reffina, и аз имах такова преживяване. Мадам ми подметна нещо, аз първо се опънах, и веднъж когато тя беше на вилата, а аз събрал братя дружина на футбол и пиене. Споделих кво иска жената, всички ревнаха - кво му е толкова и почнахме още на другия ден и ние...Жената се прибра след седмица, вече отказала се и щеше да почине...Но ремонта беше приключен. на теб майстора си е у вас, а нашия съм АЗ и оттърване няма....
цитирай
4. hara73 - ми то , освен със съчувствие ...
26.01.2009 13:56
с друго не мога да помогна и на двама ви :-))) и с пожелание да не ви се случват такива неща , като на моя милост .
цитирай
5. gothic - Абе извода е - да пиеш и да показваш ...
26.01.2009 14:03
Абе извода е - да пиеш и да показваш майсторлък не върви...Стига се до усложнения от всякакъв вид :))))
цитирай
6. reffina - Е, добре тогава,
26.01.2009 14:07
Купя ли си нова къща, каня ви на ......чай :)))))
цитирай
7. gothic - По-добре. . . . ще избегнеш подобни ...
26.01.2009 14:09
По-добре....ще избегнеш подобни "усложнения" :)))))
цитирай
8. анонимен - Имате моето искрено съчувствие за ...
26.01.2009 14:25
Имате моето искрено съчувствие за преживяното,но много правописни грешки правите
цитирай
9. ligla78 - ох, от тази клетва
26.01.2009 16:39
всеки се пази, но всеки го стига:))))))))

то майсторите това си го носят като резервна част - в смисъл да има проблеми след тях!:)))
има ли ремонт ЛЯГАШ С МИСЪЛ ЗА НЕГО И ПАК С МИСЪЛ ЗА НЕГ ОСТАВАШ!КАТО ЛЮБОВТА - ЗАВЪРТИ ЛИ ТЕ ОТТЪРВАВАНЕ НЯМА!!!!!!НО В ДАЛЕЧ ПО-НЕПРИЯТНО ИЗЖИВЯВАНЕ!!!! ЗАТОВА МОЯ СЪВЕТ Е СМЕНЯЙТЕ МАЙСТОРИТЕ КАТО НОСНИ КЪРПИ,ЗАЩОТО ОСТАНЕМ ЛИ С ЕДИН , НЕРВНА СИСТЕМА НЯМА ДА НИ ОСТАНЕ!!!!!!!!!!(
цитирай
10. hara73 - а може би варианта е ...
26.01.2009 17:11
като открием истински майстор , да не го изпускаме , че да ни е мирна главата . Тук трябва да се извиня , на всички истински майстори ,но те не бива да се засягат, защото това не е възможно да се случи с тях.
цитирай
11. malkiatprintz - Добре, че в крайна сметка всичко се е ...
27.01.2009 05:18
Добре, че в крайна сметка всичко се е разминало повече с уплаха и нерви, отколкото със сериозни поражения. За съжаление такова е нивото на "услугите" в немалко сфери... що за гаранция, когато ще стоиш две седмици без топла вода, докато от "сервиза" се натуткат да свършат работа! Най-смешното и тъжното е, че точно такива майстори се тръшкат най-много, когато попаднат на свои "колеги" някъде...
цитирай
12. goran - Криста,
02.02.2009 22:13
Леле как си се забъркала с тези типове:-((( - но в края на краищата, ти от къде да знеш, че боилера е малко по-особен електроуред и не е достатъчно просто да го включиш в контакта.

Твоите "маистори" направо са за пребиване, най-вероятно не са ти вързали както трябва зануляването на бойлера и нулата на електричеството се затваря през меката връзка на топлата вода. (Ако докосвайки меката връска усещаш, че тя бързо се загрява, когато пуснеш бойлера това е сигурен знак, че имаш проблем с нулата на електричеството. Резултата от това е, че връската силно се загрява от това се стапя гумента част и последва бедата, която те е сполетяла).

Другото с, което трябва да внимаваш при бойлерите е винаги да бъде обезваздушен - тоест, когато след първоначален монтаж или ремонт при, които е източена част от водата в бойлера тряба първо да го напълниш изяло и тогава да го пускаш за да не изгори! Обезваздушването става като първо пуснеш леко крана на топлата вода и после пуснеш крана на водата от които пълниш бойлера. Идеята е през леко пуснатия кран на топлата вода да излиза въздуха и боийлера да се пълни с вода (Ако само отвориш крана към бойлера, вътре в него се създава въздушна възглавница и той лесно изгаря от прегряване.) Обезваздушаването е завършил едва след като от кранчето на чешмата вече поне минута-две тече само вода, без въздух.
цитирай
13. hara73 - goran
04.02.2009 17:04
аз съм жена все пак ,не разбирам много от техника . Да си сменя крушката , да завия някое болтче някъде ,да . Но за такива неща викам майстори . Май трябвало да се обърна към теб , ти май си по в час с нещата от мойте "майстори" Лека и усмихната вечер ти пожелавам ,бурята отмина ,няма да те притеснявам . Благодаря за информацията от сърце ,човек се учи докато е жив .
цитирай
14. goran - :-)))
04.02.2009 23:03
;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hara73
Категория: Лични дневници
Прочетен: 637065
Постинги: 145
Коментари: 2479
Гласове: 11710
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930