Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2010 13:07 - 09-02 международен ден, за безопасен интернет
Автор: hara73 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3426 Коментари: 12 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Да, интернет е онова нещо, което промени света, улесни живота ни, събра ни с много хора ,разкри ни нови възможности .
Полезна информация, въпроси без отговори, нещо което сме забравили, за всичко си има отговор.
Къде ? В интернет разбира се. Всичко може да се намери, лесно и бързо.
Тук можеш да пазаруваш, да твориш, да общуваш, да намериш хоби, приятели, емоции, любов, да откриеш чудо,...дори детето си, може съвсем случайно да засечеш тук.
Да интернет ни донеса много чудеса, а знаем ли какви точно вреди ни носи. Знаем ли къде са децата ни, когато са пред монитора. С кого общуват, за какво говорят. Човешката психика лесно се подава. Думите са нещо много силно, което може да омагьосва. А, не всички хора са добронамерени и не всички хора са силни. На мен лично ми се е случвало, да се чувствам омагьосана от интернет общуване. А, си мислех че съм , зряла интелигентна и уравновесена. Никой не е застрахован и на всеки, може да се случи. Усетих се зомбирана и бях изплашена. Беше краткотрайно, но много силно. За момент, бях забравила за реалния свят.
Осъзнах се, потърсих го и той все  още си беше там.  Такъв, какъвто го помних, с хубавото и лошото.  Такъв какъвто е и виртуалния. Просто е хубаво да не прекаляваме, и всичко е добро, когато е с мярка. Хубав ден е днес, навън грее зимно слънчице, а на природата не и трябва интернет, за да се променя.  Хубав международен ден е днес, дано ни накара да се позамислим. А Вие прекалявате ли с интернет. А знаете ли, къде са в момента децата Ви и с кого общуват?

         










Тагове:   международен,


Гласувай:
9



1. krotalka - Има живот и извън интернета!
09.02.2010 13:12
Когато виртуалните запознанства се превърнат в реални, става още по-хубаво!
Не съм от най-големите блогерманиаци, за мен има живот и занимания и извън нета.
Радвам се, че отново се появи!!!
цитирай
2. hara73 - krotalka
09.02.2010 13:41
Да така е. Усетила съм го лично, усетих го и вчера от снимките, на блогерската среща. Всичко е хубаво, когато е балансирано, дори и с най-хубавото, когато се прекали, вече не е толкова хубаво. Слънчев и хубав ден от мен нищо, че при теб сигурно е зима :-)
цитирай
3. smani - hara73 :)))
09.02.2010 14:22
Аз прекалявам с интернет, но както казва Кроти има живот и извън интернета! :)
Най-после прописа!!!
цитирай
4. benra - оппа,
09.02.2010 14:31
на една вълна сме.И аз пуснах постинг по въпроса.
Поздрави!
цитирай
5. mariani - Привет, hara!
09.02.2010 14:36
Радвам се, че се върна :)
Старая се да не прекалявам ;)
цитирай
6. hara73 - smani :-)))
09.02.2010 14:36
защото прекаляваш, за това и се засичаме :-)))
цитирай
7. hara73 - benra
09.02.2010 14:44
Да видях го, наистина сме на една вълна. Вярвам, че не случайно е измислен, този международен ден. Поздрави!
цитирай
8. hara73 - mariani :-)))
09.02.2010 15:01
аз също не прекалявам, но още наминавам , обещавам :-)))
цитирай
9. mamas - Изобщо не прекаляваш!
09.02.2010 19:56
Виж колко време те нямаше! (Което все пак не значи, че не си влизала и писала в други сайтове, нали?)
Аз понякога прекалявам, но за сметка на съня. Всичко друго в реалния живот си върви както обикновено. Дори в някои случаи по-интензивно точно благодарение на интернет.
Приятна вечер!
цитирай
10. hara73 - mamas :-)))
10.02.2010 10:26
Не, аз определенно не прекалявам, защото това е единствения сайт в , който пиша. Просто имаше момент, когато си мислех, че прекалявам, но с времето всичко се нормализира. Сега влизам рядко, защото не ми достига времето, но не съжалявам. А човек, когато иска винаги намира начин, ето ти се лишаваш от сън, защото знаеш, че това те зарежда по-друг начин. Човек сам открива, оптималния вариант за себе си, когато е зрял и разумен. Благодаря ти, че се отби ! Приятен и хубав ден от мен!
цитирай
11. malkiatprintz - Нетът е като всяко друго нещо - въ...
13.02.2010 04:53
Нетът е като всяко друго нещо - въпрос на избор и на разум как ще се използва, Хара. Тези, които наблюдават децата си какво правят в нета, те знаят и къде са им децата.
цитирай
12. hara73 - Привит, принце :-)
13.02.2010 10:17
По въпроса за избора и разума две мнения няма. Всички са единодушни. Децат са невинни душици и лесно се подават на манипулации, дано наистина родителите, да се близо до тях...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hara73
Категория: Лични дневници
Прочетен: 635142
Постинги: 145
Коментари: 2479
Гласове: 11710
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031